.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل بانک ملی ایران: شعب ویژه اتباع خارجی راه اندازی می شود
مدیر عامل بانک ملی ایران در "همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی" گفت: منابع مالی قابل توجهی در اختیار اتباع است که از بعد اقتصادی باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار می گرفتند و اکنون با همت دولت سیزدهم شرایط مناسبی برای اصلاح این رویکرد به وجود آمده است.
مدیرعامل بانک ملی ایران: شعب ویژه اتباع خارجی راه اندازی می شود

دکتر ابوالفضل نجارزاده در این همایش که عبدالله مبینی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ملی مهاجرت، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، روسای ادارات کل و ادارات امور شعب بانک و همچنین مدیر عامل شرکت زنجیره دانش، بیمه معلم و حکمت صبا نیز حضور داشتند، تاکید کرد:این طرح حاصل تلاش سازمان‌های مختلف و به خصوص همکاران ما در بانک ملی ایران و سازمان ملی مهاجرت است که حاصل این تلاش ها، کاری بزرگ و در خور تقدیر را شکل داده است.

 

دکتر نجارزاده ادامه داد:این همایش فرصتی است که همه مسائل و چالش‌های طرح مورد بررسی قرار گیرد و راهکار‌های آن نیز تبیین شود تا طرح بدون نقص، اجرا شود. مدیر عامل بانک ملی ایران بیان کرد: این بانک آمادگی دارد تا شعب ویژه اتباع را راه اندازی کند.

 

وی افزود: در استان‌های پر جمعیت طی هفته‌های آتی یکی از شعب بانک ملی ایران به شعب اتباع تغییر می‌یابد تا در نهایت احترام به مهاجرین خدمات ارائه شود.

 

دکتر نجارزاده گفت: بانک ملی ایران آمادگی دارد تا در راستای ارائه خدمات بهتر، بسیاری از خدمات خود را برای اتباع خارجی، شخصی سازی کند. وی ادامه داد:می توان با نظر سازمان ملی مهاجرت در سامانه بام و پیام‌رسان بله نیز یک صفحه ویژه اتباع خارجی اختصاص یابد.

 

مدیر عامل بانک ملی ایران بیان کرد: خدمات بانکی ما به اتباع خارجی می‌تواند تنها به جذب سپرده و ارائه تسهیلات محدود نشود و خدمات مالی و محصولات متنوعی را با توجه به نیاز‌های مهاجرین، به آنان ارائه کرد.

 

دکترنجارزاده در پایان سخنان خود تاکید کرد: منابع حاصل از این طرح در راستای محرومیت زدایی و اجرای طرح‌های اشتغال زا در استان‌های محروم استفاده خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.